Monday 4 January 2021

අතිශය පුද්ගලික සටහනක් - A personal note to welcome 2021

මෙය අතිශය පුද්ගලික සටහනක් නමුත් ඔන්න ඔහේ ඕපූ කියා පළ කිරීමට සිතුවෙමි. ෆෙස්ක්බුක් එකේ නම් දෙසැම්බර 31 දිනම මෙහි පෙර සංස්කරණයක් පළ කළෙමි. දැන් අලුතින් එකතු වූ කාරණයක් දෙකක් ද ඇත.

දෙසැම්බර් 31 දා ගෙවී ගිය 2020 වසර යනු මගේ ජීවිතයේ කාලකන්නිම වසරයි. එනම් මවිසින් කාලය වැඩියෙන් ම කා දැමූ වසරයි.

මට 2020 ජීවිතයේ කාලකන්නිම වසර වූයේ ඇයි දැයි කියන්නට අමුතුවෙන් වෙහෙස නොවෙමි. එසේ කිරීමට උත්සාහ කිරීම ම, තවත් කාලය කා දමන කර්තව්‍යයක් වෙනු ඇත.

නමුත් සතුටට කාරණය නම්, 2020 වසර වනාහී, ඒ කාලකණ්ණිකම සමගම, ජිවිතයේ යම් කෙටිකාලීන අරමුණු සාදාගෙන ඒවා සාක්ශාත් කර ගත් වසර ද මෙය ම වීමයි.

මා 2020 වසර තුළ දී ලබා ගත් සුවිශේෂී ජයග්‍රහණ දෙකක් ඇත.

1. දින සීයක් ඇතුළත වීඩියෝ සියයක් නිමවා යූටියුබයේ රසිකලොජි නාලිකාවේ පළ කිරීම.

මෙන්න මගේ රසිකලොජි නම් යූටියුබ් නාලිකාව: https://bit.ly/RasikalogyYouTube.

මෙන්න මගේ ජයග්‍රහණය සමරා මා ලියූ බ්ලොග් සටහන: https://rasikalogy.blogspot.com/2020/06/celebrating-double-century-with.html

2. වසර අවසානය සමග සමපාත වෙන්නට මගේ පෙම් ගී වෙබ් අඩවියේ ගී පදමාලා සියයක් පළ කිරීම.

මෙන්න මගේ පෙම් ගී වෙබ් අඩවිය: https://pemgee.blogspot.com/

කලකට පෙර අරඹා අමකත කර දමා තිබු මේ වෙබ් අඩවියේ 26 වෙනි ගීපදමාලාව පළ වූයේ ඔක්තෝබර් 27 වෙනිදාට යෙදුණු මගේ උපන්දිනය දා ය.

එනම්, දින 66 ක් ඇතුළත මා ගීපදමාලා 75 ක් පළ කර සකසා ඇත. ඒ සැම එකකටම පාහේ පදනම සැපයූයේ මා වසර 18 දී හෝ ඊට පෙර ලියන ලද කවි පද වීම සතුට දනවන කරුණකි.

මගේ ජීවිතය 2020 දී කාලකණ්ණි වීමට බලපෑ කාරණය 2021 සඳහා වූ මගේ පහත දැක්වෙන අධිෂ්ඨානය කියවන අයෙකුට තේරුම් යනු ඇත.

මෙන්න එය වචනයෙන්.

මා සහ මා අතර දිනපතා ඇතිවෙන සටනේ දී මින් පසු මා සහයෝගය දක්වන්නේ මා වෙනුවෙනි.
මේ වසරේ දී මා පරදා ජය ගැනීම මගේ එකම අපේක්‍ෂාවයි.
සුබ නව වසරක් වේවා!


ඒ වියුක්ත ප්‍රකාශයට අමතරව මා 2021 සඳහා කළ ප්‍රමාණාත්මක අධිෂ්ඨාන දෙකක් ද වේ.

ඉන් පළමුවැන්න නම් මේ වසර අවසානය වෙන විට විශ්වවිද්‍යාලයේ මා ගත කළ සිව් වසර පිළිබඳ කෙටි සටහන් 100 ක් ලිවීමයි.

දෙවැන්න නම්, මා මෙතෙක් ලියා ඇති විවිධ සටහන් සහ කතන්දර අනුසාරයෙන් කෙටිකතා පනහක් ලිවීමයි.

පළමුවැන්න අරඹා එක් සටහනක් දැනටම ලියා ඇත. වසරකට සීයක් යනු සතියට දෙකකි.

දෙවන්න නම් තවම අරඹා නැත. වසරකට පනහක් යනු සතියට එකකි.

බලමු!

-රසික සූරියආරච්චි
(Image by USA-Reiseblogger from Pixabay)

5 comments:

  1. ගෝල් ගහන්න බෝලෙ අරගෙනම යන්ඩ එපැයි ඉතින්....
    සියළු සෙන්චරි, හාෆ් සෙන්චරි පැතුම් සඵල වේවා.

    ReplyDelete
  2. ඉතා හොඳ අධිෂ්ඨානයක්. සියලු බලාපොරොත්තු සාර්ථක වේවා !

    ReplyDelete
  3. hey මගේ බර්ත් ඩේ එක ඔක්තෝබර් 28.

    ReplyDelete

ඔබේ ප්‍රතිචාරය මට සතුටකි!. Your comments are most welcome!
සංයමයෙන් යුතුව ප්‍රතිචාර දක්වන්න.